Resumé: Konsultföretagen inleder samarbete: ”Nu kan byråerna få ut mer nytta av våra tjänster”

Regi och Inhouse inleder ett samarbete. Målet? Att fler byråer ska bli mer framgångsrika. ”Vi har i många år pratat om att vi skulle kunna stärka varandra med ett samarbete och nu har det kommit till skott,” kommenterar Håkan Bodman.   Regi genomför årligen studien Årets Byrå för byråer i hela Norden och ger utmärkelser […]

Posted in Nyheter | Kommentarer inaktiverade för Resumé: Konsultföretagen inleder samarbete: ”Nu kan byråerna få ut mer nytta av våra tjänster”

Inhouse och Regi i nytt samarbete för att hjälpa byråer att bli mer framgångsrika

Konsultföretagen Regi och Inhouse har inlett samarbete för att hjälpa byråer att utveckla sina verksamheter och bli mer framgångsrika och valbara. Regi genomför årligen bransch- och kundstudien Årets Byrå för byråer i hela Norden. Inom ramen för det arbetet ger också Regi utmärkelser till de byråer som presterar allra bäst i det sammanhanget. Inhouse är specialister […]

Posted in Nyheter | Kommentarer inaktiverade för Inhouse och Regi i nytt samarbete för att hjälpa byråer att bli mer framgångsrika

Starcom – Kvalitetssäkring av kundprocessen

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Starcom – Kvalitetssäkring av kundprocessen

Smicker – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Smicker – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Pyramid – Kvalitetssäkring av kundsamarbetet och projektprocessen

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Pyramid – Kvalitetssäkring av kundsamarbetet och projektprocessen

Friends Agenda – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Friends Agenda – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Lovstrom Content – Kvalitetssäkring av kundsamarbetet

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Lovstrom Content – Kvalitetssäkring av kundsamarbetet

Ottoboni – Kvalitetssäkring av kundsamarbetet

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Ottoboni – Kvalitetssäkring av kundsamarbetet

DamnGoodAgency – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för DamnGoodAgency – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Matador – Kvalitetssäkring av projektprocessen

Regi tillhandahåller en kvalitetssäkringstjänst till våra byråkunder. Tjänsten garanterar kontinuerligt förbättringsarbete genom att byrån identifierar prioriterade verksamhetsområden på ett strukturerat sätt. Tjänsten innefattar områdena projektkvalitet, kundsamarbete samt engagemang hos medarbetare. Du ser det aktuella området för byrån i symbolen ovan. Samtliga områden bygger på en 3-stegsmodell som leder till att byrån systematiskt förbättrar och utvecklar […]

Posted in Kundsidor | Kommentarer inaktiverade för Matador – Kvalitetssäkring av projektprocessen