P1023783

Inför Årets Byrå 2022 har Regi valt att utöka mediebyråkategorin till två olika.

"Anledningen är att vi tycker att nätverksbyråerna har ett kundunderlag som ibland skiljer sig något från de fristående byråerna”, säger Robert Skölfman, vd på Regi, till Dagens Media.

Läs hela artikeln på Dagens Media HÄR.

Fler nyheter

Mycket mer än en tävling: ”Årets Byrå har gett oss nya insikter – och fler kunder”

Mycket mer än en tävling: ”Årets Byrå har gett oss nya insikter – och fler kunder”. För reklambyrån Sweet gav medverkan i Årets Byrå viktiga insikter –...
2023 - 12 - 13

Ny kategori i Årets Byrå 2024: Performance Marketing

Regi breddar den digitala kategoriportföljen och bryter ut Performance Marketing till en ny kategori i kund- och branschstudien Årets Byrå.
2023 - 09 - 15

6 insikter efter 25 år i byråbranschen

En bransch som är i ständig förändring, prispress, uppköp och fusioner, konkurrens och utmaningar att hitta kompetent personal är något som byråbransch...
2023 - 03 - 13