ECR-nyhet

Regi introducerar nu certifieringen "Excellence in Customer Relations", som lyfter fram byråer med starka kundresultat som aktivt arbetar för att förbättra och stärka sina kundrelationer. Certifieringen tilldelas byråer som deltar i Årets Byrå och uppnår ett Nöjd Kund Index på minst 8,0 och ett Net Promoter Score över 50, samt arbetar aktivt med sina resultat i studien.

 

Den här certifieringen fokuserar på byråer som upprätthåller en hög standard över tid. Den premierar långsiktigt goda kundrelationer, och ger erkännande till de som år efter år levererar goda kundresultat. "Excellence in Customer Relations" är ett viktigt bevis på att en byrå konsekvent sätter sina kunders behov i fokus och bygger hållbara relationer.

 

– Vi ser väldigt positivt på att nu kunna erbjuda denna certifiering utöver Årets Byrå-utmärkelserna. För oss handlar Årets Byrå inte bara vara bäst ett enskilt år, utan att visa att man  presterar på hög nivå och aktivt arbetar med sina kundrelationer över tiden, säger Robert Skölfman, VD på Regi

Fler nyheter

Byråpartners.se och Future Agency Search inleder samarbete för bättre byråval

Byråpartners.se och Future Agency Search inleder samarbete för bättre byråval
2024 - 10 - 16

Vinnande byråer i Årets Byrå, Årets Arbetsgivare och Agency Image 2024

Här är listan på de byråer som mottagit utmärkelser i Årets Byrå 2024, Årets Arbetsgivare 2024 och Agency Image 2024.
2024 - 06 - 18

Mycket mer än en tävling: ”Årets Byrå har gett oss nya insikter – och fler kunder”

Mycket mer än en tävling: ”Årets Byrå har gett oss nya insikter – och fler kunder”. För reklambyrån Sweet gav medverkan i Årets Byrå viktiga insikter –...
2023 - 12 - 13