ECR-nyhet

Regi introducerar nu certifieringen "Excellence in Customer Relations", som lyfter fram byråer med starka kundresultat som aktivt arbetar för att förbättra och stärka sina kundrelationer. Certifieringen tilldelas byråer som deltar i Årets Byrå och uppnår ett Nöjd Kund Index på minst 8,0 och ett Net Promoter Score över 50, samt arbetar aktivt med sina resultat i studien.

 

Den här certifieringen fokuserar på byråer som upprätthåller en hög standard över tid. Den premierar långsiktigt goda kundrelationer, och ger erkännande till de som år efter år levererar goda kundresultat. "Excellence in Customer Relations" är ett viktigt bevis på att en byrå konsekvent sätter sina kunders behov i fokus och bygger hållbara relationer.

 

– Vi ser väldigt positivt på att nu kunna erbjuda denna certifiering utöver Årets Byrå-utmärkelserna. För oss handlar Årets Byrå inte bara vara bäst ett enskilt år, utan att visa att man  presterar på hög nivå och aktivt arbetar med sina kundrelationer över tiden, säger Robert Skölfman, VD på Regi

Fler nyheter

Här är vinnarna i Årets Byrå 2025, Årets Arbetsgivare 2025 och Agency Image 2025

Regi presenterar nu listan över vinnarna i Årets Byrå 2025, Årets Arbetsgivare 2025 och Agency Image 2025.
2025 - 02 - 12

Relationsteorin – 25 tips på hur du bygger en långsiktig kundrelation

25 tips på hur du bygger en långsiktig kundrelation baserat på Regis 25 år med Årets Byrå
2025 - 01 - 16

Nominerade byråer i Agency Image 2025

Regi presenterar nu listan över de byråer som är nominerade i Agency Image 2025.
2024 - 12 - 18