charlesdeluvio-Lks7vei-eAg-unsplash

Visste du att 62% av kommunikationsköparna kan tänka sig att köpa in andra typer av tjänster från sin byrå utöver de tjänster de köper av byrån idag.

I Regis årliga bransch- och kundstudie ställer vi frågan vilka dessa tjänster är. Genom att ta del av vårt affärsutvecklingsverktyg får du veta vilka tjänster dina kunder kan tänka sig att köpa in utöver det de redan köper idag.

Fler nyheter

Mycket mer än en tävling: ”Årets Byrå har gett oss nya insikter – och fler kunder”

Mycket mer än en tävling: ”Årets Byrå har gett oss nya insikter – och fler kunder”. För reklambyrån Sweet gav medverkan i Årets Byrå viktiga insikter –...
2023 - 12 - 13

Ny kategori i Årets Byrå 2024: Performance Marketing

Regi breddar den digitala kategoriportföljen och bryter ut Performance Marketing till en ny kategori i kund- och branschstudien Årets Byrå.
2023 - 09 - 15

6 insikter efter 25 år i byråbranschen

En bransch som är i ständig förändring, prispress, uppköp och fusioner, konkurrens och utmaningar att hitta kompetent personal är något som byråbransch...
2023 - 03 - 13